9 Ocak 2017 Pazartesi

NETWORK NEDİR ?

Network nedir? Anladigim kadarini soyle orneklerle aktariyim. Biri size teklif ettiginde hemen " aa ben yapamam " demeden bu yazi akliniza gelsin.
Simdi beni uzun yillardir takip eden arkadaslar bilirler. Oglum 9 ayliklen alerjik astim baslangici oldu. Tikandi. Hastaneye gittik makinayla buhar verildi. Her 3-4 ayda bir tekrarladi bu. Hastaneye yatirdik. 1 gece kaldi. Serum buhar vs. Tedavi olmadi, o anlik rahatladi geldik. Eve makina aldik. Disarida kullaniriz diye Manuel makina aldik vs. Sonra bir doktorra gittik. Annemin arkadasi TAVSIYE etmis . pek cok ayrinti var ama arada bir de bronsit pekmezi dedi doktor.
Sonra bir arkadasimin esi bana bir ciftlik satis sayfasini TAVSIYE etti. Oradan el yapimi bronsit pekmezi aldim.
Cok hosuma gitti, baska urunlerde aldim. Ve Elif Adem Sahin olarak Facebook sayfamdan ve konustulca arkadaslarima TAVSIYE ettim. Yuzlerce arkadasim ordan urun aldi. Ve onlarda cevrelerine TAVSIYE etti.
Bu tavsiyelerden biz bisey kazanmadik. Ama aslinda bir ticarete on ayak olduk. Ucretsiz Pazarlama yaptik.
Oysa LR sistemi der ki , iste bunu yap ve senin sayende tanistigim herkesin alisverislerinden prim kazan.
Sen kendine de indirimli al. Begendigin ,faydasini gordugun urunu cevrene anlat, onlarda cevresine anlatsin.
Benim 125 direk bana bagli arkadasim LR i denemeyi kabul etti. Bazisi sadece kendisi kullaniyor. Ihtiyaci oldulca aliyor. Kapisina geliyor. Kapida oduyor .
Bazisi da cevresine tavsiye ediyor ve para kazaniyor.
Elif Adem Sahin ekibi su an yaklasik 20 bin kisi.
Belki o ilk pekmezi onerdigimde bundan cok kisiye ulasti ama hic bir gelirim olmadi. Ama simdi LR sayesinde altimda mercedes araba var. 50 bin tl ye yakin primim var.
Iste olay bu. Ben yapamam demeyin. Arkadasiniz size onermis. Tabiki her network firmasina evet denmez. Ben LR a neden evet dedim
Cunku Saglik bakanligi izinlerine gore giriyor ulkemize.
Cunku Alman kalitesiyle uretiliyor.
Cunku zaten ihtiyacim olan urunler. Dis macunu, sampuan, el kremi, kozmetik, parfum vss.
Cunku acik hesap yok. Borcla urun vermez ki borc cikartsin
Cunku 2015 yilinin en iyi pazarlama planina sahip
Cunku 1985yilindan beri Avrupada ve cirosu hic dusmemis. Turkiye de ise yeni bir firma. Yeni bir pazar , hizli buyume demek.
Cunku sifir risk. Uyelik parasi, uyelik yenilemesi vs yok. Ihtiyacini al, indirimli al diyor.
Denememek icin tek bir sebep bulamadim. Arkadasiniz teklif ettiginde . Ona hayir deyip, marketten dis macunu sampuan almak tuhaf degil mi ?
Zaten sistem dene begenirsen tavsiye et diyor. Baslarken bana hava parasi 2000, 3000 tl ver demiyor. Zaten ihtiyacin olan urunleri indirimli al baslamis ol. Dene begendigini cevrene anlat diyor.
Elif hanımdan. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder