8 Ocak 2017 Pazar

BEN İLKNUR TAŞPINAR ...

Ben ilknur taşpınar, 17 yaşımdan beri iş hayatının içindeyim. Oglum doğduktan sonra annelik duygularımın ağır basması ,özel sektördeki çalışma şartlarından ,ve küçük yaştan beri çalışmanın verdiği bir yorgunluktan dolayı kısa bir süre iş hayatıma ara verdim .Bu arada tabiiki boş durmadım. Beni tanıyanlar bilir 10 yıllık bir muhasebecilik geçmişim var. Ve bu çalışmanın bir belgesi olsun diye Mali müşavirlik sinavina hazırlandım.

Allahın izniyle kazandım, stajımı yaptım, uzmanlık sınavını da verdim ve ruhsatimi hakettim çok şükür. Bu benim A planimdi. Bu çalışmalar sırasında da negatif insanlar vardı; yapamazsın, ne gerek var,uğraşma diyenler vardı onlar hep var zaten.Ama ben onları dinlemediğim görmediğim duymadığım sürece onlar kendileri konuşur kendileri dinler.

Daha sonra kullanıcı üye olarak girdiğim LR dünyasında ise, basaranlari gördükçe ben neden yapamayim dedim,denemekten ne zarar gelir dedim ve liderleri izledim ne yapıyorlar nasıl çalışıyorlar videolarını izledim.

Zor değilmiş dedim 😂😂😂 zormuş ama imkansız değilmiş bunu anladım.
Ama pilavdan dönenin kaşığı kırılsın di.Bir ise girdiysem sonuclandirmaliydim.Ben bu işe girdiğimde Kayseri de kimse Lr ı bilmiyordu. Sistemi bilmiyordu ve burda oturup konuşabileceğim destek bulabileceğim toplantısına gideceğim kimse yoktu. Benim kayseri dışında çok uyelerim olmuştu ama kayseri de bir ekip kurup büyütmek istiyordum. Benim yaşadığım zorlukları ekibim yaşamasın diyordum.

Cok emek verdim ben ,öğrendiğim duyduğum bildiğim ne varsa ekibime aktardım hicbirsey gizlemedim. 1 kişi ile bile olsa toplantılar düzenledim. Biz sunucu ya da spiker değiliz çok akıcı konuşmalar yapmamız gerekmiyordu.Benim için önemli olan birlikti ortak amaç için bir araya gelmekti.Duse kalka öğrendim ben bu işi.

Öğrendiğim doğrular ekibime ders oldu bu sayede onlar düşmeden ilerledi.Benim istediğim de buydu, çok büyük iddialarim yok benim en iyi lider en büyük lider ya da en en en lider diye. Bu liderlik mevzusuna çok takılmamak gerek.bu konuyla ilgili ayrica bir yazı yazmam gerekir 😂😂😂Ben ekıbımle gönül bağı kurmayı tercih ediyorum kurabilenler ile yolumuza durmadan devam ediyoruz. Bu yazı kısa bir yazı olacaktı ama bayağı uzadı 😊🤗

Kisacasi ben karşılaştığım tüm zorluklara rağmen tüm negatifliklere rağmen tüm moral bozan insanlara rağmen ayağıma çelme takmaya cesaret edenlere 😂😂😂rağmen ,yukselmeni istemeyip de istiyormuş gibi gorunenlere rağmen, 10 kişiyle konuşup 10 unundan da hayır cevabı duymama rağmen, 20 tane firtsline yapıp hiçbirinin çalışmamasına rağmen pes etmedim. Firstline eklemeye devam ettim anlatmaya devam ettim.Hala da ediyorum, çalışmak ve başarmak isteyen zaten harekete geçecektir orda durup oyalanmanin anlamı yok.

Arabanın ilk ayını Allah in izniyle yaptık Rabbim utandırmasın, kalbimizin iyi niyetine bizi utandırmasın inşallah devamı da gelsin.

Bu ay ekibime yeni katılanlardan ricam saat kalifikasyonularıni tamamlamaları, saati alanların da junior Managerlik için cabalamalari.

Şimdiye kadar sadece beni izleyen ama hiçbir adım atmayan arkadaşlar sizleri de ekibime bekliyorum. Artık bir B Planiniz olsun. Ürün denemekten korkmayın.

GELİN BİRLİKTE KAZANALIM. BU YOLDA BİRLİKTE YÜRÜYELİM 🙏
İLETİŞİM 0507 5514515

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder