24 Mayıs 2016 Salı

Lr iş ortağı eczaneler

Eczacı arkadaslarım… 
LR bana meslegim acisindan ne verdi anlatmak istiyorum..
1)ben bir semt eczanesiyim.
kucuk sevimli bir eczanem var ve takdir edersiniz ki dermokozmetik firmalarinin milyarlar eden bayiliklerini alamiyorum..ama ben LR da istedigim paketi istedigim miktarda aliyorum..

2) 20 yillik bir eczaciyim.
cok arastirmaciyim..cok okurum.
cok gozlemlerim.
eczanelerde satilan dermokozmetik urunlerin sonuc odakli olmadigini insanlari surekli alima ittigini ve cok pahali olduklarini gordum.
 sonuc odakli olmamalari insanlarin eczanelere olan guvenini de sarsmaya ve tamamiyla dolandirici gibi gormelerine sebep oluyordu.
AMA LR nin urunlerini verdigimde insanlar kosa kosa gelip sonuclari gostermeye basladilar.
VE MUTLUYDULAR.
BIR ECZACI BASKA NE ISTER KI..

3)Eczanemde sattigim daha once ki dermokozmetik urunlerde firma benim hangi urunu daha cok satip satmayacagimin analizini yapmadan 
tum urunlerini pakete koyuyor.
belli urunler satiliyor geri kalani elimde kaliyor.iade etmek istedigimde %30 zararina iade alirim.ayrica iade ettiginiz malin 3 kati benden urun almak zorundasiniz diyor.AMA LR de 2 ay icinde iade edip sattigim urunlerden alma hakkim var.bu da beni zarara sokmuyor.
BIR ECZACI BASKA NE ISTER KI..

4)Eczanelerde sattigimiz dermokozmetik urunlerin firmalari benim kazandirdigim kullanicilar icin odul vermedi bana…
AMA LR bana opel corsa araba..
samsung A8 telefon..
bir almanya egitimi ki
 tum masraflarim LR dan…
bir antalya kampi kazandim..
Bir ECZACI BASKA NE ISTER KI..

 VELHASIL…..
 GELIN ECZACI ARKADASLARIM..
KORKMAYIN VE SIZDE KAZANIN
İletişim 0507 5514515



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder