4 Ocak 2017 Çarşamba

ÇALIŞANA PARA ,ÇALIŞMAYANA İNDİRİM :)


ŞUNU ACIKCA BELİRTEYİM
- Kimseye ısrar etmem.
- Benimle konuştuğunuzda sanmayınki "hah şimdi konuştuğumuza göre sen üye olmak istiyorsun haydi sana kayıt açalım" diyorum. Bu zamana kadar eğer bir daha kendisi istemediyse 2. kere aradığım ya da mesaj attığım kimse olmamıştır. İşi anlatır ve çekilirim, tercih kişiye kalmış. - Ürün alıp üye oluyorsunuz. Ürüne ödediğiniz para benim cebime girmiyor, siz üye olarak sadece benim ekibime girmiş oluyorsunuz. Benim ekibime geldiğiniz için de şirket size ürün denettiğim için "Teşekkür" amacıyla sizin üyeliğinizden bana "küçük" bir miktar prim veriyor. Yani ürün aldığınız için ben size ürün satmış olmuyorum, ürün denettiriyorum, "ürün deneyenler" ekibi oluyoruz sadece. - Bu "ürün deneyenler" ekibinden isteyenler sadece ürün denemeye devam ediyor, isteyenler bir daha kullanmıyor isteyenlerse kullandıkları ürünleri başkalarına önererek onların da ürün denemesine vesile oldukları için şirketten "teşekkür" alıyorlar. Bu teşekkür paranın yanında saat, tablet, telefon, araba ödülü gibi ödüllerden oluşuyor.
- Telefonla konuştuk ama üye olmak istemediniz mi?
Tamam hiç sıkıntı yok, sanmayınki telefonu kapattıktan sonra "o kadar konuştuk üye olmadı yazıklar olsun" diyorum ya da arkanızdan kötü konuşuyorum. Benim işim size bu fırsatı anlatmak. Fırsatı değerlendirip değerlendirmemek size kalmış. Sadece böyle bir fırsatı teptiğiniz için sizin adınıza üzülüyorum o kadar.
Yani;
Siz üye olmadığınız zaman ben bu işi bırakmıyorum,
Siz üye olmadığınız zaman ben batmıyorum,
Siz üye olmadığınız zaman ben karaları bağlamıyorum. Siz olmazsanız bir başkası gelecek ekibime siz yoksunuz diye hayatımda bir değişiklik olmuyor. Siz gelirseniz birlikte hayatlarımız değişir, gelmezseniz gelen bir başkasıyla hayatlarımız değişir o kadar  Ama ben en yakınlarımla bu yolda yürümek istiyorum bilesiniz ✌️🙏🏻
İletişim 0507 5514515
# #almanmali #kendiişim #kendineguvenensoylegelsin #porsche#mercedes #clio #ekgelir #ekis #evhanimlari #networkmarketing #kuaförler#güzelliksalonları #lrürünleri #lrüyelik #lrilknurtaspinar #lrilknurtaşpınar#kayseri #Ankara #malatya #sivas #bursa #istanbul#gaziantep#manisa#aydin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder