3 Eylül 2016 Cumartesi

Lr iyelik

Ah döncem deyip de dönmeyen, aricam deyip de aramayan, dilim damağım kuruyasıya iş anlattığım , parmaklarım saçmalayasıya kadar yazdığım, selvi boylum al yazmalım, gadasını aldığım facebook kullanıcısı arkadaşlar.😟
Sizin karar vermek için hiiiç aceleniz yokken biz puan hesabı yapıyoruz badem gözlü arkadaşım... 🙈

Asker yolu bekler gibi ekibime gelmeni, memleketten mektup bekler gibi mesajını bekliyorum. :D

Elimde telefon, ekrana bakmaktan göz damarlarıma kan toplanmış vaziyette her soruya cevap verirken, senden gelebilecek olumlu bir cevabın benim garip ve heyecanlı ay sonlarıma nassıl bir umut, nassıl bir mutluluk olacağını bilemezsin... :)
Eklenen puanları alt alta inci gibi dizerken, her seferinde, yanlış olur mu diye 3 er kere toplarken yaşadığım adrenalini, Bungee Jumping yapanlar bile yaşayamaz.. 😨
Hele ki hedefim varsa ve bu hedef benim için çok ama çok önemliyse, senin ağzından çıkacak o 4 harfli küçücük bir EVET kelimesi, benim için son dakikada atılan galibiyet golü, çok aranıp sonunda bulunan 0 Rh (-) kan, kaybettiği oyuncağını bulan çocuğun mutluluğu gibi bir şey anlayamazsın... 😣✌
Nasıl ki kaymaklı dondurma yerken mutluluktan aklım başımdan gidiyorsa, sen "Perin olmak istiyorum" dediğinde de aynı hissiyatlar başımı döndürüyor güzellik... 😍
Bu yazıyı buraya kadar okuyup da, halen bana bir cevap yazmadıysan kader utanmasın. Kader'in suçu ne? 😑
Davetimi anlamadıysan icabet etmen için yine yolu ben gösteririm... nasıl bir bahar kıpırtısıyla şu yazıyı yazıyorum ben bile anlamıyorum.. Sen anla ki seni ne çok özlemle ekibime çağırıyorum.. 😐
Dur şuna, buna, komşu kızına sorayım deme... Muhtaç olduğun kudret onlar değil sensin guzuuum... 👊
Hadi ben kapayım gözlerimi, bakmıyom ben söz, sen bana EVET de... Hadi teyzelere bi gösterelim nasıl araba alınır... 😎👊
Master Drink'imi içtim bekliyom bak.. Uyku açıyor kendisi. Dün bizzat denedim.. Gece gizlice buluşup form dolduralım... 😍😍🙈
İletişim 0507 5514515
İnstagram = lr_ilknur _ taşpınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder