19 Eylül 2016 Pazartesi

Box set ne işe yarar? ??

ALOE VERA BOX
LR a girdiğimden beri hep duyarım.
"Aloe vera box her evde olmali" lafini. Evimize girdiği andan beri ilk yardım gereken acil durumlarda hep ilk elimizi attığımız ürünler oldu bu kutudakiler. Hatta o kadar ki artık eczaneden getirdiğim kremleri kullanmaz hale geldik. 6 ayda neler oldu?
 1. Balık kızartırken yağ tavadan çeneme ve boynuma sıçradı. Hemen bolca sprey sıktım. Önce acı gitti. Arkasından buzdolabının kapısında tuttugum concentreyı sürdüm. Değil ertesi gün, o gece yatmadan önce yanık sadece hafif kırmızılık olarak kaldı. Tekrarladım. Sabaha hiçbirsey kalmamıştı.👍
 2. 2 yasındaki oğlum evde kosarken dengesini kaybetti,kulağının arkasını masanın köşesine carptı. Cok agladı, cok kızardı. Hemen sprey ve konsantre. 1-2 saat içinde kızarıklıktan eser yoktu çok şükür ki🙏 ( zaten özellikle çocuklarda bu etkilerini gördükçe LR ı daha çok seviyorum)
 3. Şu anda iş ortagı olan komşum Derya hn o zamanlar değildi. 9 yasındaki oğlu güneşte biraz fazla kalmış, omuzları yanmış ve acıdan uyuyamıyormuş. Eşi geldi kapıya akşam, sprey ve konsantreyi verdim. Ne acısı kaldı ne yanması ve rahatlıkla uyudu👏👏 ( Derya hn da is ortagim oldu, ekibini kuruyor)
 4. Ev, cocuk, eczane derken pediküre gidemedim. Yazın evde yalınayak gezmekten ve yerler de parke ve taş olduğu için topuklarım topuk olmaktan çıktı😊 " 2 kere üstüste pediküre de gitsem bu topuklar iflah olmaz artık" diye düşünürken aklıma geldi ve propolisi denedim. Corap giyip uyudum. Sabah uyandigimda topuklarim yumusacikti👣

Bu liste uzaaaar gider. Daha concentreyi dondurup goz altlarina kullandigimdan, haftada 1-2 gece maske seklinde tum yuzume uyguladığımdan, arkadaşımda ucuk ciktiginda concentre verdiğimde kasinti ve acinin aninda gittiginden, ertesi aksama ucuktan da eser kalmadigindan uzun uzun bahsetmeyecegim.😊😊😊.             Diyecegim sey kisa ve net:
ALOE VERA BOX HER EVDE OLMALI👍
alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder