9 Temmuz 2016 Cumartesi

Lr da iş ortağı olmak kadar hangi ekibe dahil oldugunuz daha da onemlidir

💕💕💕💕💕💕

Geçen sene biri yazmış isim yok hoşuma gitti paylaşmak istedim
 Bu ekipte oldugunuzun farkinda misiniz. ?

Seneler once bir ekip LR'nin Turkiye ayagini becerememis, eline yuzune bulastirip birakmis ve oylece kalmis bir sure. Sonra baska bir ekip sahiplenmis ve gecen sene LR'yi tutup yerden kaldirmis. 😊
LR aslen cok eski bir Alman markasi aloe vera uretiminde cok titiz calisiyor ve tedaviye yardimci olmayi basariyor, guzellestiriyor vs

Urunleri zaten paylasiyorum anlatmak istediklerim su an baska...

Dun bir video paylastim izlediniz mi bilmiyorum gurur duydum LR nin Turk temsilcileriyle😉

Abartmiyorum Avrupadan daha hizli buyume potansiyeline sahibiz ve bu bizler icin cok iyi firsat arkadaslar🙏
LR Adil ve dengeli fiyat politikasiyla buyukkkk kitlelere ulasma ve taninma vizyonu tasiyor, Is ortaklarina yuksek kar marji, prim ve ""hadeee caniiimmm yoogggghartik" dedirtecek araba konsepti gibi olanaklar sunuyor. Karsiliginda bizden para, aidat, aylik su kadarlik satis kotasi vs istemiyor sadece urunleri dogru bir sekilde tanitmamizi istiyor.

Ben de bu kapsamda LR'yle sizleri tanistirmaya calisiyorum.

Bu bir reklam degil kacirmamaniz gereken bir firsattan bahsediyorum

Dusunsenize..Sulalenizde, mahallenizde ongorusu yuksek akrabaniz/arkadasiniz/tanidiginiz /tanidiginizin tanidigi assfddg olmustur veya efsane olmus dilden dile dolasan karsisina cikan kucuk bir firsati servete donusturen zengin tipleri de duymussunuzdur. Herkes dogustan ednan ziyagil degil sonucta bu insanlarin basari hikayeleri aslinda kimsenin yuzune bakmadigi inanmadigi ayrintilarda oldugundan "elinki talih bizimki kor salih" bile demis olabiliriz

Mesela Istanbul disi diyerek burun kivrilan yerlere yatirim yapmak istemeyen ama uc bes sene icinde emlak degeri hizla yukselen arsalar icin
"Ah ulan keske parami o semtteki arsaya yatirsaydim simdi milyonerdim"

Arsa kapatamadik belki LR trenini kacirmayalim! Zira Almanlar Turkiye ayaginda buyuk bir patlamaya hazirlaniyor. Yeni olusumda ilk katilanlar daha buyuk pay alacak daha iyi kosullara sahip olacak

Ileride keske ilk duydugumda ben de katilsaydim su LR'ye demenizi istemem dogrusu

Bu yaziyi not defterime arsiv yapiyorum cikinimdan yeri geldiginde cikarmak uzere
Cok yakin zamanda LR uye aginin hizla buyuk kitlelere ulastigini goreceksiniz

Ahhh o gemide ben de olsaydimmmm acik denizlere yol alsaydimm🎶🎶🎶🎶🎵🎵🎵🎷🎷🎺� ���🎻🎻 🎊🎉🎋🎁🎆👮👮👮

Unutmayin ilkler kiymetlidir ✌️
Lr a is ortağı olmak kadar hangi ekibe dahil oldugunuz da önemli biz çalışkan bir ekibiz liderlerimiz dünya 1.olmuş Türkiyenin ilk kadın başkanı olmuş, gelin ekibime dahil olun biz is ortsklarimizi kaderine terk etmeyiz 😉

İletişim  ilknur taşpınar 0507 5514515

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder