25 Haziran 2016 Cumartesi

Zeitgard1 ile cildinizi temizleme den cildim temiz demeyin 😀

Bugüne kadar kullandığınız tüm cilt temizleme ürünlerini çöpe atın 😊 Cilt temizliğinde devrim yapan cihaz zeitgard1 kullanmadan cildimi temizliyorum demeyin çünkü temizlenmiyor. 😀 o urunlerle sadece yüzeysel temizlik yapıyorsunuz ya da Temizlediğinizi düşünüyorsunuz. Zeitgard1 cildinizi  10 kat derinlemesine temizler. Siyah nokta sivilce çizgi leke meke hicbirsey bırakmaz. Bu cihaz benim vazgeçilmezim bebeğim herseyim 😊 Kullanmadan bu duyguları anlayamazsiniz en iyisi siz lr_ilknur yani ben denize ulaşın bır tane de size siparis edelim. Taksit imkanı da var, gelecegi girebilen güzellik merkezleri kuaför salonlarınin yerinde olsam bu cihazları kacirmazdim seans başına aldıkları ücretle kaç taksitini öderler cihazın 😉Neyse benden söylemesi gerisi size kalmış. Bir düşünün bakalım ✌👍😇
İletişim 0507 5514515
#ciltbakımı #cilttemizligi #madeingermany #güzelliksalonları #makyajblogu #makyaj #makeup #ankara #kız #kızlar #güzelliksalonları #anne #fashion #lrürünleri #saglikliyasam #lrüyelik #networking #lrilknur #yuzbakimi #zeitgard1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder