13 Nisan 2016 Çarşamba

Cilt temizliğinde en iyi cihaz ZEİTGARD 1

Bugün size zeitgard1 i anlatmak istiyorum. Ben bu cihazı alalı daha 1 ay olmadı ama etkilerini 2.günden itibaren görmeye başladım. Beni gören herkes cildimdeki farklılıkları farkediyor ve ne kullanıyorsun diye soruyorlar ☺Cihaz şarjlı ve temizleme süresi 1 dakika,  1 dakika dolunca kendisi duruyor. İsterseniz devam edebilirsiniz ben 2 kere filan devam ediyorum☺ siyah nokta sivilce gozenek kırışıklık sarkma hicbirsey kalmıyor yuzunuzde.Başlık o kadar yumuşak ki yuzunuzde döndüğünü bile hissetmiyorsunuz. Yüzünüzü tahriş etmiyor. en sonyüzünüzü  boynunuzu  yikayip cikiyorsunuz ya yüzünüze nur inmiş gibi parliyorsunuz miss miss 👌👌👌

Zeitgard yüz temizleme fırçası LR 'in çıkardığı en yenilikci ürün. Kullanan herkes hayran oluyor. Piyasa da başka pek çok temizleme fırçası varken zeitgard da fark yaratan şeyler nedir? Çok  önemli iki özelliği var :
1.Osilasyon :Osilasyon salinim demek. Standart fircalar tek bir yöne doğru dönerken,  Zeitgard fırçası sağa sola salinim yapar. Dakika da 7000 kez titreyen yuvarlak uçlu fircanin lifleri cildi tahriş etmeden derinlemesine temizler.
2.Fırça başlığının LR için özel üretilmiş ve yuvarlak uçlu liflerinin içinde antibakteriyel  Microsilver var, yani mikro gümüş taneleri. Zeitgard ayrıca INSTITUT FRESENIUS tarafından ASTM E2180 standartlarına göre test edilmiş ve fircadaki gümüşün antibakteriyel etkisi bu kurum tarafından da kanıtlanmıştır. Microsilver sayesinde fırça başlıkları 3 aya kadar hijyenik kalır.
Fırça lifleri ve özel olarak geliştirilmiş temizleme ürünleri birbirleriyle yakın bir ağ oluşturur, ciltteki kirli çözer, içeriğine hapseder ve tamamen ortadan kaldırır. Cilt yenilenir,  temizlenmiş, daha parlak ve tamamen ışıltılı bir hal alır. Masaj fonksiyonu sayesinde uyarilir ve düzenli kullanımda gerginlesebilir.

LR ürünleri ile ilgileniyorsanız üye olarak indirimli alabilir %40 karla satışını yaparak ek gelir elde edebilirsiniz.LR ürünleri üyelik ve üyelik kulları hakkında bilgi almak için  BANA ULAŞIN
ÜYELİK ÜCRETİ VE AYLIK KOTA YOK!
İLETİŞİM 0507 5514515
MAİL ADRESİM : ilknurtaspinar@hotmail.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder